onsdag 6 oktober 2010

Hos Peder & Martina

Igår var jag och Herman hos Peder och Martina. Där blev vi bjudna på lunch och häng. Först sov Herman i 2 timmar, då var Peder hyfsat uttråkad, han fick trösta sig med majsbågar.

Sen lekte de lite sen gick vi promenad, sen sov de igen.

På kvällen var jag och Martina och tränade. Jag får nästan redogöra för min motion de två senaste dagarna:

Måndag:
2,5 km på crosstrainer
5 km på cykel

Tisdag:
Morgonprom på 30 minuter med Towe
Promenad till Ljunghusen (20 min kanske)
Promenad i Ljunghusen (20 min kanske)
1,5 km på löpband (gående givetvis)
5 km på crosstrainer
10 km på cykel

Grym dag, eller hur!!

Idag var det tänkt att jag och mamma skulle ta hand om baksidan av trädgården. Nu ser det lite ut som att det regnar så jag vet inte riktigt hur det blir. Vi får se!

5 kommentarer:

  1. Man skulle kunna tro att det va Peder som varit och gymmat. Han ser sjukt biffig ut på bilderna..

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte precis samma sak .. :)

    SvaraRadera
  3. ja alltså det har han tyvärr absolut ärvt efter sin mamma, alltså sin ofotogenickhet:(

    SvaraRadera
  4. åh biffig, det är precis det jag hoppas på att bli!

    SvaraRadera
  5. mm du får passa dig nu när du springer på gymmet .

    SvaraRadera