tisdag 16 november 2010

Uppdatering

Jag har varit lite dålig på att uppdatera, får skylla på att jag jobbar denna veckan och att det var fullt upp i helgen. Mamma och pappa var här och hjälpte oss komma iordning lite. Vi har satt upp fönsterkarmar i vardagsrummet och köket, jag älskar det! Det är så sjukt stor skillnad tycker jag, nu kan man sätta en lampa eller en växt i fönstret - underbart! Foto kommer.

Herman var mest med mormor, när han sov så röjde jag och mamma hela förrådet där vi har haft ca 3 miljoner kartonger samt lagt allt som vi inte vet var vi ska göra av. Nu står hälften i pojkarnas rum och väntar på uppackning och resten är röjt, sjukt skönt!
Herman myser med mormor

Sen lagade jag mat för vi skulle ha gäster på kvällen. Det var oerhört trevligt. Vi blev lite packade, Pär somnade även vid bordet (inte jättetrevligt, avskyr när han gör det).
P.O. och Rebecca
Deras Anton och Herman

På söndagkväll var vi hos mina föräldrar och åt farsdagmiddag. Det var nog det godaste jag har ätit på säkert 6 månader! Allt var gott och det var väldigt mysigt. Herman ÄLSKAR att träffa Nova. Han bara skrattar och skrattar.
Snacks, snacks
Lilla Sola sitter för sig själv
Herman myser med Nova

I måndags var jag och Martina på öppna förskolan, vi träffade även Towe där med Nova och Sola. Herman och Peder hittade en spis som var kul tydligen.
Fixa, fixa
Laga, laga
Peder drar, Herman står kvar (han har inte så mycket val)

1 kommentar:

  1. Amen sluuuta jag orkar inte att Hernan har lussetröja på sig!! Fy farao vad sött!!

    SvaraRadera