måndag 22 november 2010

Den helg som var

Vi har haft en bra helg måste jag säga! I fredags hade Martina fräckheten att dra till Sthlm, ingen fara på taket, hon byttes ut till sin fästman. Vi hängde lite hemma hos oss, bland annat fixade K en dimmer till våra lampor i vardagsrummet, sjukt skönt, tack för det!!

På kvällen stannade Kristoffer och Peder på middag och idolhäng. Vi drack glögg och åt pepparkakor med ädelost, det är väl bantarmat?

På lördagen var vi i stan. Först på bokmässa och sen på czeckpoint och åt gris med Em och AK. De ska ha barn till jul, Gud vad vi längtar! Och jisses vad grisen på czeckpoint är god!

I går var jag och Pär på bio ihop för första gången sen little fellow kom in i våra liv. Vi såg Harry Potter på nattbio. Åtminstone kändes det så när vi lämnade värmen framför brasan hemma hos mina föräldrar för att åka in till ett folktomt Malmö city kl nio en söndagkväll. Skeetabra var filmen, jag älskar Harry Potter och längtar ihjäl mig efter sista delen.

Sen sov vi hos mina föräldrar. Herman sov hos dem så vi fick sova ostört. Jag har nog inte sovit så skönt på ett år. Synd bara att jag skulle köra Pär till tåget kl sex så att natten bara var 5 timmar lång...


Herman myser med Julia


Oj vad hon njuter...


Morgonstund har guld i mun och en tung blöja i gumpen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar