torsdag 4 november 2010

Jaha jaha

Lite dålig fart på mitt bloggande. Kanske inte händer så mycket. Några snabba:

* Martina och Kristoffer var här igår. Jag och Pär bjöd på Cordon Bleu med potatismos och ärtor. Max höll på att svimma när jag berättade, det är tydligen ingen som bjuder på kolhydrater längre. Utöver det så vann jag och Martina (såklart).

* Katrin Z:s blogg har blivit ballare, gå in och kolla! Inget tjat på hela dagen om hennes inbillade depression utan bara smaskigt om kungen och hans brudar och om Alex Schulmans språkliga klassresa.

* Paradise Hotel finns nu på tv6 play. Herregud vad man kan smaska där när Herman tar sin förmiddagslur. Det enda jag inte står ut med är Cimons top 10 och parallell hotell, allt annat känns smaskigt. Idag har jag även varit inne på några deltagares bloggar. Funderar allvarligt på att se förra årets avsnitt. Jag såg aldrig det för Pär tycker INTE att det är okidocki att kolla på den typen av program (men typ "Talang" går tydligen hur bra som helst).

* Tycker det är roligt när kungen säger "jag har inte tid att sitta och läsa böcker hela dagen, vilket ni kanske gör". Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar