tisdag 18 januari 2011

Surkärring

Jag är sur. Eller inte sur men på dåligt humör... Jag tror att jag känner mig lite stressad och väldigt "oledig". Det har varit mycket på jobbet på sistone plus att jag har egna saker som jag stressar över. Dessutom så har det blivit massa fel när jag jobbade och det har jag ABSOLUT inte tid och lust med... Så, det enda jag kan få ur mig är en liten lista över saker jag retar mig på just nu:

1. Idrottsgalan. Shit vilken lam stämning där var. Man kan ju tycka att en glob full med personer som lever lite på andras hurrarop kan bjuda till på ett skratt och en applåd, men icke... Riktigt seg publik. Och alla dessa tänder. Varför har alla som idrottar så stora tänder??

2. Minuten. Jag har riktigt svårt för Peter Settman. Pär säger att han är duktig och har eget produktionsbolag och bla bla bla. Tro fan att han har eget produktionsbolag, annars hade han väl aldrig fått va programledare. Outsägligt dålig är han!! Har ni sett minuten? Som tävlingsprogram är det väl helt ok, jag kan bli fångad av det mesta. Däremot står jag inte ut med en väsande Settman i hörnet av rutan som pratar om hur oerhört svårt det är att svaja med en grej runt midjan som man ska välta tomburkar med. Och hans överdrivna reaktioner när den tävlande lyckas ska vi bara inte prata om - olidligt!!

3. Har man 2,5 kanaler som vi (för ingen kollar väl på 2:an) kan man istället för minuten titta på Time Out. Det är om möjligt ännu värre. En avdankad Robert Gustafsson och hon den blonda tjejen som har skämtat på EXAKT samma vis i 10 år nu. Jag står inte ut!!!!!!!!!! I söndags var den ena panelmedlemmen typ nyfödd, helt okänd och hade noll slagfärdighet, den andre var en föga imponerad Patrik Sjöberg. Hoppas han fick bra betalt för den inspelningen måste varit nåt av det värsta han varit med om, inklusive att åka fast för kokaininnehav och hela baletten.

Nu kanske ni tänker att jag kan ju alltid stänga av och sluta titta på TV. Det, min vänner, är helt uteslutet!

1 kommentar:

  1. Varför rattar du inte bara in handbollen och njuter lite!!!

    SvaraRadera