måndag 31 januari 2011

Ny header hoppsan hejsan

Jaha. Jag har ny header. Det blev inte så himla bra, snett och konstigt eftersom jag tog ett upprätt foto istället för ett liggande. Detta leder då osökt in på mitt stora problem. Jag har fått nytt system (eller vad det nu kan heta) på min dator, windows 7. Det är väl jätteroligt på alla sätt och vis, det är bara en sak som inte är så jätteroligt. Alla mina bilder är borta!! Jag har inga bilder kvar på Herman, förutom de jag har i min telefon plus några få som vi tog under hans första 2 veckor. Jag ska till jobbet på fredag så då ska jag höra om de kan fixa det, jag hoppas VERKLIGEN det. Jag vet att det är asslarvigt att inte säkerhetskopiera och allt vad det nu heter men det hjälper mig föga för tillfället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar