torsdag 30 december 2010

Vad är det för dag idag?

Alltså idag är det verkligen ingen vanlig dag, det är nämligen Hermans första födelsedag!!!

Tänk att det har gått ett helt år?? Helt klart det kortaste året i mitt liv. Det är även det bästa året i mitt liv och det lyckligaste och det år då det har hänt mest. Min älskade unge anlände exempelvis! Världens bästa Herman, vad vore livet utan dig?
Här är Herman 1,5 dagar. Visst ser man väl att det är han? Lite sötare har han blivit men redan de första dagarna tyckte vi att det var det vackraste barn som hade skådats.
Här är han lite äldre, knappt 2 månader. Nu är han riktigt lik sig tycker jag.
Det här är i somras och ett utav mina absoluta favoritbilder. Hur kan man va så gullig?
Under året som gått så har vår lille bebis blivit en ganska stor kille. Han har hjälm när vi cyklar.
Och bara i dagarna har han börjat lära sig äta själv.

Stort grattis på födelsedagen älskade unge, du är världens bästa!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis gullunge!!!

    Ja tänk att dom blivit sa stora dom sma skitarna!

    Grattis Herman önskar oscar med massor av pussar fran singapore

    SvaraRadera
  2. Fina fina HERMAN - GRATTIS på födelsedagen!!!!! STORA kramar från oss

    SvaraRadera