måndag 13 december 2010

Lusselunch

Idag har varit en händelserik dag! Först sov jag och Herman riktigt länge (till halvnio). Sen har jan vaccinerats och direkt efter det åkte vi på Lusselunch hos Cissi och Ella. Där var full rulle och massa barn som ville busa och ha kul, utom den nyvaccinerade som bara ville gnälla i mammas knä. Utöver det så gick Herman 3 stabila steg, jag är oerhört glad över att kunna berätta att det finns 3 ögonvittnen till detta!!

När jag kom hem gjorde han det en gång till så nu kan man väl säga att han har börjat gå?

Utöver detta fantastiska så är Alex Schulman, min största idol, tillbaka i bloggsfären. Jag ÄLSKAR hans nya blogg!!


Här står Ella och klappar händerna.


Peder kör lite bar överkropp.


Pyret myser hos mamma.


Abbe med mysutrustning.


Herman lägger pussel.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar