torsdag 8 juli 2010

Torsdag

Idag har jag varit ganska duktig om jag får säga det själv. Jag började min dag med ett ganska rejält gräl med min kille. Efter det packade jag ihop mig och åkte till jobbet där jag satt med näsan i datorn hela dagen. Sen åkte jag och handlade, lagade mat och sen hade jag lite tjejer här på middag. Efter att de gått diskade jag all disk samt vattnade mina tomatplantor. Nu sitter jag här i soffan, hålögd och tom. Nä, jag känner mig faktiskt ganska pigg.

Fina gäster har jag haft idag iallafall. Lois, Lotta, Anna och hennes 2 veckors bebis Smilla. Smilla var from som ett lamm hela middagen. Bara åt lite och sov och var nöjd. Sjukt söt!!

I övrigt fick jag en smärre chock när jag öppnade Schulmans blogg och han har skrivit sitt sista inlägg om Charlie. Älskar ju den ungen, känner henne utan och innan...

En sista sak som känns värd att nämnas är att våra katter har fått gå ut idag för första gången i sitt nya hem. Spännande tror jag att de tycker att det är. Det har varit mycket ut och in som ett torrt skinn. Svante är fortfarande ute men Julia ligger här i en fåtölj bredvid mig, nöjd för ikväll tror jag.

Godnatt, ses imorgon!
Jag och Lois
Lotta, Anna & Smilla
Anna och lilla Smilla som Anna brukar kalla för lilla gubben (stackars lilla tös, det är inte lätt att var barn nummer 3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar