onsdag 7 juli 2010

Slappedag

Idag har vi varit sjukt slappa här hemma. Jag gick dock ut hårt och lastade släpet fullt och åkte in till Malmö redan halvnio i morse. Mitt uppdrag? Jag skulle hämta hem katterna! Så nu är de här. För tillfället har de utegångsförbud. Tydligen ska man hålla katter inne i två dagar när de byter hem så att de inte försöker springa "hem". I övrigt stannade min klocka halvtolv idag så jag har lite trott att den har varit halvtolv hela dagen. Nu vilar Herman och snart ska vi hem till min bror och kolla läget. Min kusin och hans fru är där. Det blir dock ingen långis för jag måste jobba hela kvällen.

Glömde berätta att Pär bygger hyllor här hemma för fullt. Ska lägga upp en bild!

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag på semestern. Vi längtar efter att träffa er. Om ca 1 vecka är vi i skanör. På fredag beger vi oss ner mot skåne och stannar till i Ängelholm 5-6 dagar innan vi får huset i skanör.
    Ska bli så roligt att få se ert nya hem. Hälsa la familia.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Åh var du i Malmö?! Vi saknar er!! När ses vi? Kram

    SvaraRadera