måndag 7 februari 2011

Retfullast just nu

Man ska inte va arg och bitter men dra åt he-e vad jag retar mig på mäklare. Det måste vara den ABSOLUT retfullaste yrkeskåren 2000-talet har att erbjuda. Är detta en ok annons? Den enda som är nöjd med denna helsida är väl annonssäljaren på sydsvenskan. Är det någon som bryr sig om hur Maria tillgren ser ut? Vill jag köpa är jag intresserad av hennes objekt och vill jag sälja av vad hon kostar.


Inget ont om henne givetvis, hon ser jättefräsch ut och alla mäklarannonser har samma tema men bjurfors med denna bild är helt klart värst.


Tittar man två sidor fram dyker denna lilla annons upp med texten "Per Morberg hade jublat högt". Undra om han hade jublat lika högt om han hade sett den annonsen. Nu är han iofs narcissist så vem vet? Själv blir jag bara trött. Ge mig en närbild till på en vas med tulpaner, I dare you...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar